Płatności
Za usługi Scania Assistance możesz płacić kartą kredytową, bez wychodzenia z domu.
Scania Assistance daje klientom możliwość skorzystania z płatności za usługi Assistance przy pomocy kart kredytowych (MasterCard oraz VISA).
Transakcja jest dokonywana na bezpiecznym serwerze firmy autoryzującym transakcje kartami kredytowymi.
W tym celu należy uprzedzić operatora w Centrum Assistance, że środki na poczet naprawy będą przetransferowane z rachunku karty kredytowej.
Środki na naprawę są zapewniane zgodnie z poniższą procedurą:
- operator Scania Assistance w porozumieniu z serwisem naprawczym ocenia koszty naprawy
- klient otrzymuje od operatora Scania Assistance link do strony internetowej, gdzie może dokonać transakcji internetowej, po zapoznaniu się z warunkami transakcji
- klient dokonuje transakcji (kwota transakcji zawiera podatek VAT oraz opłatę administracyjną w wysokości 20 €)
- klient oraz Scania Assistance otrzymują potwierdzenie, że transakcja została zrealizowana
- po zakończeniu naprawy faktura zostaje przesłana do Scania Assistance
- Scania Assistance sprawdza poprawność wystawionej faktury
- w momencie gdy gwarancja płatności przewyższa wartość naprawy różnica zostaje zwrócona klientowi
- Scania Assistance płaci za wystawioną przez warsztat fakturę i wysyła oryginał faktury do klienta
Uwaga! Pierwotne koszty naprawy mogą się zmienić w czasie naprawy, w związku z tym Scania Assistance może poprosić Państwa o podwyższenie kwoty gwarancji płatności.